Mistrivslens fællesnævner

online kursus for fagpersoner med psykolog Sofie Münster

NÆSTE HOLD: EFTERÅRET 2025

Du kan følge kurset på følgende datoer – og gense det lige når det passer dig: 17/11-25, 1/12-25, 15/12-25, 5/1-26, 19/1-26, 2/2-26, 16/2-26 og 2/3-26.

Kurset er for dig, der har en dyb interesse i børns trivsel. Det omsætter ny international forskning i psykisk sårbarhed, som viser os, at der er en “fællesnævner” på tværs af alle velkendte former for mistrivsel. Den fællesnævner lærer du at sætte ind overfor, så du kan afhjælpe mistrivsel både tidligere og mere effektivt.
Kurset giver dig en ny linse på en af tidens store udfordringer, ny viden om baggrunden for et barns symptomer samt mere end 150 siders manual. Kursets manual indeholder konkrete værktøjer til at afhjælpe mistrivsel og arbejde sammenhængende med børn og forældre.

Hvad får du på kurset ?

Brugbart og relevant for din hverdag

Værktøjer til at forstå barnets måde at regulere følelser på og dermed også hvordan du får kontakt

Værktøjer, der giver dig et overblik over fastlåste samspil og viser dig hvor du skal sætte ind

Værktøjskasse til samarbejdet med forældre

Redskaber til at arbejde med både de angste og ængstelige børn og de udadreagerende børn

En grundig opdatering på psykologisk teori

Viden, der gør det muligt at sætte ind over for årsagerne frem for at "sætte plaster på" symptomerne

En indføring i det, man kalder den "nye autoritet" og et moderne svar på hvordan man kan træde frem, som en tydelig og tryg voksen

En grundlæggende forståelse for hvad der skaber mistrivsel og hvad der skal til for at ændre det

God tid til spørgsmål og sparring

Fokus på konkrete og illustrative problemstillinger fra deltagernes hverdag

Altid LIVE, så der er mulighed for opfølgende spørgsmål

Spørgsmål stilles på forhånd på mail, så vi bruger tiden bedst og så du også kan få svar, selvom du ikke er med live

Kurset afsluttes med en fælles case-workshop, hvor vi dykker ned i udvalgte cases fra deltagernes hverdag - helt anonymt, selvfølgelig

De bedste muligheder for at lære

Se modulerne på dagen i takt med at kurset skrider frem - eller når det passer dig og din kalender

Du kan gense eller -lytte undervisningen igen og igen for optimal læring

Teams kan følge kurset sammen, selvom de arbejder forskudt

Deltager I sammen som team, får I øvelser, der bringer kurset i spil på jeres fællesmøder

Mistrivslens fællesnævner

Alle der arbejder med børn og unge ved, hvor svært det kan være at sætte ind over for den stigende mistrivsel. Udfordringerne er komplekse, og hvert barn bærer på sit eget sæt af vanskeligheder og symptomer, som umiddelbart kalder på hver sin metode eller indsats.

Men ny international forskning i psykisk sårbarhed tyder på, at vi kan afhjælpe mistrivsel både tidligere og mere effektivt, hvis vi starter et andet sted. For på tværs af udfordringer med udadreagerende adfærd, kravafvisning, ængstelighed eller noget helt fjerde, viser det sig nemlig, at mistrivsel ser ud til at have den samme “fællesnævner”: En følelsesregulering ude af balance.

Den viden åbner for en helt ny tilgang til vores arbejde med børn og unge, der har det svært – og det er den, du lærer på dette kursus. Tilgangen viser os nemlig, at langt de fleste udfordringer for børn helt grundlæggende har rod i en tilegnet ubalance i barnets følelsesregulering, der hæmmer deres evne til at reagere både tilstrækkeligt og begrænset på deres følelser.

Når følelsesreguleringen er i balance har børn en stærk og alderssvarende fornemmelse for, hvad de er i stand til at klare selv – de har en føling med, hvad de mestrer, hvad de er gode til, og tror på, at de kan klare livet. Men de har samtidig også en lige så stærk fornemmelse for, hvornår de har brug for andre – hvornår de er begrænsede, og derfor skal turde række en hånd ud og mærke, at de ikke er alene. Denne grundlæggende balance bestemmer, hvordan et barn har det med både sig selv og andre, og dermed også, hvordan det trives.

Længe inden vi som fagpersoner møder et barn med udfordringer, er deres følelsesregulering født, formet og omformet i familien. Derfor er dette kursus et program, der lærer dig at sætte ind over for mistrivsel ved at arbejde sammenhængende med både børn og forældre.

Et fokus på mistrivslens fællesnævner betyder ikke, at alle børn skal mødes ens. Børn kan ofte have de samme problemer uden at have brug for den samme hjælp. Derfor tilbyder dette kursus en værktøjskasse, som bygger på en helt anden forståelse af de mange måder mistrivsel viser sig på. Den er generelt anvendelig, fordi den antager, at barnets adfærd – også den del vi normalt genkender som “problematisk” – er udtryk for det, man inden for psykologien kalder for “maladaptive” tilpasningsstrategier. Oversat betyder det helt enkelt, at et barn gør som det gør, fordi det på et eller andet tidspunkt i dets liv har erfaret, at det var godt at gøre. Men den er også personlig, fordi den lærer dig at forstå det enkelte barn og årsagen bag dets tilpasningsstrategier, så du kan arbejde sammenhængende på tværs af de kontekster, som barnet indgår i, hvad end det er i familien, skolen eller daginstitutionen.

På kurset lærer du derfor at se, hvilken funktion barnets symptomer enten har eller har haft – at aflæse dets strategier og forstå hvor de kommer fra. I stedet for at bekæmpe symptomerne som repræsentanter for en mangel eller en sygdom, kan vi lytte til, hvad de fortæller os. Deres vigtigste rolle er, at være en døråbning til barnets inderside og en invitation til at træde indenfor. En mulighed for kontakt.

Kurset henvender sig til alle fagpersoner, der arbejder med børn og familier, herunder pædagoger, lærere, psykologer, sagsbehandlere og terapeuter, eller personer med en dyb interesse for børns trivsel, som ønsker en ny linse og værktøjskasse i kontakten med børn og familier, som har det svært. Det er tilrettelagt, så det veksler mellem online undervisning med psykolog Sofie Münster og tid til spørgsmål og sparring med udgangspunkt i konkrete problemstillinger fra deltagernes hverdag. Kurset afvikles i et fleksibelt format, så teams hvor kollegaerne arbejder forskudte af hinanden, stadig kan være med. Det betyder også, at du kan gense alle modulerne efter behov, når du efter endt kursus skal i gang med at bruge værktøjerne i din hverdag. 

Er du ikke fagperson, men forælder til et barn i mistrivsel, har vi et relevant kursus til dig her

Kurset består af

  • I alt 11 moduler med undervisning i den nyeste viden om psykologi, børn, familier og trivsel med psykolog Sofie Münster
  • Over 4 timer med spørgsmål, sparring og workshop over udvalgte, anonymiserede cases fra deltagernes hverdag
  • 150 siders kursusmanual, der formidler den nyeste psykologiske teori og viden om børn og trivsel i et letforståeligt dansk, så alle kan være med
  • Konkrete og anvendelige værktøjer, som deltagerne kan bruge direkte i deres arbejde med børn og forældre efter kurset 
  • Fri og ubegrænset adgang til at gense alle videomoduler efter kursets afslutning, så du kan genopfriske hukommelsen efterhånden, som du får værktøjerne i brug
  • Mulighed for personligt kursusbevis, der dokumenterer din deltagelse på kurset

Se her, hvordan tidligere deltagere vurderer kurset:

“Super relevant og veltilrettelagt kursus. Det er imponerende konkret, forståeligt og omsætteligt, samtidig med at niveauet er højt.” 

4 ud af 5 deltagere vurderer kurset som enten “mange gange bedre” eller “en del bedre” end lignende kurser

“Et spændende og utrolig informativt og fagligt fyldestgørende kursus. Jeg kan ikke nøjes med at høre det hele en gang, så det er et helt fantastisk opbygget kursus, hvor jeg kan gå ind og gentage de dele af kurset, som er relevant for problematikker i dagligdagen.”

81 % af deltagerne siger, at kursets værktøjer er mere relevante og brugbare end gennemsnittet

“Det er enormt opløftende som pædagog at føle sig set. Du kom ind på flere af de problematikker, som jeg dagligt står i”

Kursets indhold

Kurset er opdelt i 15 moduler, og er tilrettelagt, så det kan passes ind i en travl hverdag med skiftende arbejdstider. Modulerne med undervisning følges parvis med to ugers mellemrum. Modulerne med Q&A og case-workshop kan både ses forskudt, når det passer med din kalender, eller LIVE med mulighed for at stille opfølgende spørgsmål undervejs. Kurset afsluttes af en case-workshop, hvor deltagerne får mulighed for, sammen med psykolog Sofie Münster, at gå i dybden med udvalgte cases.

Modul 1 - 17/11-2025

Mistrivslens fællesnævner

Her introduceres den nyeste forskning inden for psykisk sårbarhed – det forskerne kalder “p faktor modellen”. Med inspiration fra Peter Fonagy (manden bag mentaliseringsbegrebet) kobles dette til tilknytningsteori og mentaliseringsteori. Dette modul giver dig således en helt ny måde at anskue mistrivsel på og at forstå symptomernes funktion og børns tilpasningsstrategier på.

Modul 2 - 17/11-2025

Følelsesregulering i balance eller ubalance

På dette modul lærer du at forstå børns følelsesreguleringsstrategier. Du møder begreberne over- og underregulering, og du lærer at genkende dem i børnene og at se hvordan de strategier har rødder i den måde, barnet er blevet mødt på derhjemme. Modulets praktiske værktøjer hjælper dig med at møde børn forskelligt, alt afhængig af hvilke strategier, de bruger. Du lærer også at normalisere alle de svære følelsesmæssige reaktioner, der ligger inden for normalspektret, så barnet får lettere ved at komme videre igen.

Modul 3 - 1/12-2025

Tilknytningsbrud og traumer

På dette modul får du indblik i betydningen af tilknytningsbrud, fx sygdom, skilsmisse eller andre alvorlige familieomstændigheder. Du lærer også at forstå de psykologiske overlevelsesstrategier, som børn med forskellige former for traumer kan tage i anvendelse, og du indsigt i hvad der er “almindelig” mistrivsel og hvad der kan kræve en specialiseret indsats.

Modul 4 - 1/12-2025

Symptomernes funktion

Her introduceres et af de mest centrale værktøjer i arbejdet med børn i mistrivsel nemlig “følelsesreguleringsprofilen”. Her lærer du at beskrive og afkode barnets tilpasningsstrategier, og at prioritere din indsats, så vi arbejder med det vigtigste først.

Q&A #1 - 15/12-2025 kl 14:30

LIVE Q&A med Sofie

På kursets første rene Q&A modul er der fokus på faglige spørgsmål og det at "oversætte" undervisningen til deltagernes hverdag.

Du opfordres især til at stille spørgsmål, der bringer din nye viden om psykologi og trivsel ind i din egen hverdag, så du får testet din forståelse og åbnet nye muligheder for at få din faglighed i spil i situationer, der før var fastlåst, men som nu åbner sig på nye måder.

Modul 5 - 5/1-2026

Mentalisering og non-mentalisering

For at kunne arbejde effektivt med både børn og forældre, er det vigtigt at styrke deres mentaliseringsevne, fordi det er fra den tilstand, at vi både kan få kontakt og adgang til dem. Her er det dog ikke nok blot at have fokus på mentalisering, men også at kunne genkende de forskellige former for non-mentalisering, så man er bevidst om hvornår der ikke er kontakt og dermed ikke grundlag for en regulering af følelserne. Derudover arbejder vi med, hvordan vi kan tilpasse mentaliseringsarbejdet i vores kontakt med børn med forskellige diagnoser, herunder autisme og ADHD, samt deres forældre.

Modul 6 - 5/1-2026

Arbejdet med os selv

Man kommer ikke udenom, at det kan være rigtigt krævende at arbejde med børn og familier, der har det svært. Så inden vi for alvor bevæger os ind i kursets “værktøjskasse”, har vi på dette modul fokus på os selv som fagpersoner: Hvis ikke vi kender vores egen triggere og strategier, kan vi heller ikke genkende vores egen non-mentalisering, hvilket vil gøre det vanskeligere at få effekt af de forskellige værktøjer.

Modul 7 - 19/1-2026

Rammer, krav og en ny autoritet

I dette modul ser vi nærmere på en ny og moderne autoritet, og vi finder en position, vi kan indtage, som både lægger afstand til fortidens "kæft, trit og retning" og til det tomrum af total mangel på styring, der opstod i dets kølvand. På dette modul skelner vi mellem et barns lyster og dets behov, og fokuserer på, hvordan vi – i samarbejde med barnets forældre – kan holde fast i en struktur med passende rammer og krav, selvom barnet har det svært.

Modul 8 - 19/1-2026

Værktøjskasse til store følelser

På dette modul introduceres en specifik metode til arbejdet med børn, som har svært ved at indordne sig under rammerne. Du lærer ikke bare at genkende triggere og nedbringe arousal, men også at planlægge indsatser, der kan sætte ind over for barnets voldsomme eller destruktive adfærd på en måde, hvor vi som voksne ikke ender med at føle os magtesløse.

Q&A #2 - 2/2-2026 kl. 14:30

LIVE Q&A med Sofie

På kursets andet dedikerede Q&A modul, er der fokus på jeres erfaringer med kursets mange værktøjer frem til nu. 

Du opfordres især til at stille spørgsmål med udgangspunkt i nogle af de situationer med børn og familier, som du har håndteret på nye måder samt din brug af (eller forsøg med) det, du har lært indtil nu. Er der afklarende spørgsmål eller behov for yderligere uddybning af emnerne fra første Q&A modul, er der selvfølgelig også tid til det.

Modul 9 - 16/2-2026

Arbejdet med forældrene

Her går vi ind i det helt konkrete samarbejde med forældrene. På modulet får du værktøjer til at tage de svære samtaler om et barns udfordringer, og du får en række konkrete værktøjer, som du kan give videre til forældrene, så de kan understøttes i fx at møde deres barns følelser, sætte grænser, stille krav og løse konflikter.

Modul 10 - 16/2-2026

Arbejdet med børnefællesskaber

På dette modul zoomer vi ind på børnefællesskaber. Vi fokuserer på, hvordan vi aktivt kan bruge jævnaldrende i arbejdet med børn, der har det svært, og du får inspiration til at arbejde med mentalisering og følelsesregulering på gruppeniveau.

Modul 11 - 16/2-2026

Supervision af kollegaer

Uanset om du sidder med ledelsesansvar, i en egentlig vejleder/supervisor-funktion, eller om du bare er en god og pålidelig kollega, der indgår i faglig sparring henover frokosten, så vil du kunne have glæde af kursets konkrete redskaber til supervision af kollegaer - og det er dem, dette modul handler om. Vi taler om de mange faglige, kollegiale og menneskelige hensyn, der kan komme i spil, og om nogle af de mange gode måder, man kan håndtere dem på.

CASE-WORKSHOP (DOBBELT-MODUL) - 2/3-2026 kl 14:30

LIVE WORKSHOP: Udvalgte cases fra jeres hverdag

På kursets sidste to moduler går vi i dybden med et antal konkrete cases fra deltagernes hverdag. Alle sager er naturligvis 100 % anonymiseret, og vores fokus er på psykologien bag, så vi ser hvordan vi kan bruge alt det, vi har lært på kurset, til at få en ny forståelse og se nye muligheder.

Kurset er for dig, hvis du:

  • Savner nye, konkrete værktøjer i arbejdet med børn og forældre, som kan skabe forandringer i forhold til kravafvisende adfærd, skolevægring og bekymringer, udadreagerende og spændingssøgende adfærd, vrede samt indelukkede og selvkritiske børn og unge.
  • Ønsker ny, opdateret viden om problemstillinger, der knytter sig til børn og unges følelsesregulering herunder udadreagerende adfærd, bekymring og angst, manglende udholdenhed, lavt selvværd og spændingssøgende adfærd
  • Vil lære at afkode, hvordan børns adfærd hænger sammen med deres tidligere erfaringer og hvordan du kan bruge dette i dit daglige arbejde
  • Arbejder med børn og/eller unge og gerne vil have bedre effekt af at inddrage netværket omkring dem, herunder især forældrene
  • Arbejder med forældre og gerne vil blive dygtigere til at undersøge og bearbejde nogle af de dybereliggende strukturer i familien
  • Allerede er terapeut og ønsker at lære mere om anvendt tilknytnings- og mentaliseringsteori
  • Har en dyb interesse i den stigende mistrivsel blandt børn og unge og ønsker et andet perspektiv på de komplekse årsager bag udfordringerne
  • Er leder og har et team, der trænger til et fælles sprog og ståsted i arbejdet med familier og børn i mistrivsel

Har du en chef, der


skal se fidusen i,
at I alle kommer med?

Herunder kan du downloade en præsentation af kurset, der forklarer det hele: Et fuldt overblik over alle kursets moduler, det faglige ståsted, prioriteringen af indholdet, måden kurset afvikles på, pris, vilkår, og – selvfølgelig – de mange gode argumenter for, at alle i teamet får det samme ståsted, adgang til de samme værktøjer, et fælles sprog, osv.

Mød din underviser

Sofie Münster er psykolog med speciale i børn og familier. Hun er uddannet på Københavns Universitet, hvorfra hun har to kandidatgrader i hhv. psykologi og statskundskab. 

Sofies praktiske forankring er dels i hendes kliniske praksis i Kronprinsensgade i København, hvor hun arbejder med familier, der ønsker at komme tættere på hinanden, og dels i hendes tidligere arbejde som fast tilknyttet psykolog på en behandlingsskole på Nørrebro i København, hvor hun arbejdede med udsatte og traumatiserede børn og familier og supervision af personalet. 

Sofies teoretiske fundament er i tilknytningsteorien og mentaliseringsteorien. Som psykolog er Sofie specialiseret i det afgrænsede område, der udgør familien og det særlige net af komplekse relationer, der påvirker dens medlemmer. Du kan læse mere om Sofies tilgang her.

Sofie har arbejdet med de problematikker, der knytter sig til børn og familier i mere end et årti. Da hun begyndte arbejdet på sin første bestseller “Klog er noget, man øver sig på” (Politikens Forlag, 2016), var det fordi hun i flere år havde haft en dyb fascination af de mekanismer i børns omgivelser, der former deres liv. Bogen, der i dag er i sit 7. oplag, formidler viden om, hvordan børn kan blive gode til noget, og hvad de skal have med sig hjemmefra for at finde glæden ved at kæmpe for det, der er vigtigt for dem. I efterfølgeren “Kærlighed er ikke nok” (Politikens Forlag, 2017) viste Sofie vigtigheden af, at børn møder kærlige voksne, som ikke er bange for at opdrage, og som lærer dem at tackle de udfordringer, de møder i hverdagen. Sofies seneste bog “Den bedste start på livet” (Politikens Forlag, 2021) tager udgangspunkt i tilknytningsteorien og formidler, hvordan forældre på samme tid kan møde følelser og sætte grænser, så de kan lære børn at gøre det rigtige, uden at de føler sig forkerte undervejs.

Siden udgivelsen af sin første bog har Sofie været en af Danmarks førende stemmer inden for børn og familieliv, og hun er i dag kendt for sin kompetente formidling af kompleks forskningsbaseret viden i et letforståeligt og tilgængeligt sprog. 

Det faglige afsæt

Kurset har sit faglige afsæt i tre psykologiske hovedretninger: Systemteori, mentaliseringsteori og den nyere tilknytningsteori, fordi de de tre retninger alle har det tilfælles, at de søger at forstå vores følelsesmæssige og adfærdsrelaterede udfordringer gennem det komplekse net af relationer, vi er en del af.

Det er systemteorien, der har lært os, at vi ikke kan forstå et menneske løsrevet fra sin kontekst. Som en del af vores værktøjskasse, hjælper den os til at gribe eller opsøge de situationer, hvor familiens dysfunktionelle interaktioner opstår spontant. Den hjælper os også med at forstå, hvordan vi aktivt kan skabe kontekster, som kan skabe nogle andre dynamikker eller handlemønstre.

Kurset indeholder også en introduktion til den nyeste udvikling inden for tilknytning og mentalisering, og hvordan vi kan forene det i en systemteoretisk ramme.

Den nyere tilknytningsteori, som den bl.a. beskrives af Main og Crittenden, har gjort vores forståelse af tilpasninger og de underliggende strategier relevante for klinikere og andre, der arbejder direkte med børn og familier. Når tilpasningsstrategier er i centrum, betyder det, at tilgangen supplerer det traditionelle syn på diagnoser og gængs praksis med at tildele dem på baggrund af klynger af symptomer på mistrivsel. I stedet for det traditionelle mål om symptomreduktion, tilbyder kurset en forståelse af tilpasninger, der analyserer den funktion, som ligger bag symptomerne og som i stedet har sit sigte på at løse det bagvedliggende behov. Det betyder med andre ord, at vi i ikke arbejder med symptomer som noget, der er et problem i sig selv, men som noget der viser os hvilket problem, vi skal arbejde med.

I mentaliseringsteorien udgør især Peter Fonagy og kollegaers forskning i betingelserne for mentalisering, non-mentalisering samt deres nyeste teoriudvikling inden for det, de kalder epistemisk tillid, også vigtige elementer. Tænkningen definerer nemlig nogle “færdselsregler” for, hvordan vi kan understøtte udvikling og forandring inden for den kæde af relationer, som vi bliver en del af, når vi får lov at arbejde med en familie: Forældrenes omsorgsrelation til deres barn, deres indbyrdes relation til hinanden, vores relation til barnet og forældrene, og – ikke mindst – for vores relation til os selv undervejs.

Det empiriske afsæt er især den såkaldte “p faktor model”, som vil være tankevækkende for mange fagfolk eller andre, der har studeret feltet gennem de seneste mange år. Forskningen i p faktor modellen er en ny gren inden for psykopatologiforskningen, der har de to anerkendte internationale forskere Caspi og Moffitt i spidsen, og som viser, at der på tværs af forskellige former for mistrivsel og psykiske lidelser lader til at være én underliggende faktor, som kan forklare et individs generelle sårbarhed og dermed risiko for at udvikle mistrivsel. Selvom p faktor modellen i forskningsforstand er meget ny, udgør den et helt nyt værktøj i det psykologiske arbejde med mistrivsel, særligt inden det udvikler sig til egentlige psykiske diagnoser.

Det er vigtigt at understrege, at kurset – på trods af gode muligheder for at fordybe sig – ikke er et teoretisk kursus. Kurset er først og fremmest praktisk anvendeligt, men det omsætter den nyeste forskning i konkrete værktøjer og gør viden om en af de mest veldokumenterede psykologiske teorier om børn og familier til noget, der kan bruges i hverdagen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad hvis jeg er på arbejde kl 14:30 på de angivne datoer?

Du bestemmer selv, hvornår du vil se undervisningen. Måske ser du den første gang på vej hjem i bussen, og måske lytter du til den igen, mens du vasker op efter aftensmaden. Måske har du kun tid til at se et halvt modul ad gangen – måske “sparer du op” og ser to moduler i streg over en kande the. Det korte af det lange er, at du er fri til at følge kurset præcis som det passer dig bedst, på de tidspunkter, der passer dig bedst – og du kan gense undervisningen, så meget du ønsker.

Pris og vilkår

Det gælder særligt for arbejdet med trivsel, at muligheden for at skabe forandringer stiger, jo flere vi er om opgaven. Nedenstående prisstruktur gør det derfor attraktivt at deltage med sine kollegaer. 

1 deltager – 5.999,- 

Din adgang til kursets materialer og optagelserne fra undervisningen udløber ikke, når du køber en enkelt plads.

For grupper af kollegaer, der ønsker at tage kurset sammen som team, gælder nedenstående prisstruktur. Gruppeadgange gælder i ét år fra kursusstart. Skriv til os på kontakt@nordicparenting.dk for mere info.

2-3 kollegaer – 11.500,-

Et team (4-9 kollegaer) – 15.000,-

En institution eller en lærergruppe (10-20 kollegaer) – 25.000,-

En klynge eller en hel skole (21-35 kollegaer) – 35.000,-

Større organisationer (35+ kollegaer) – pris på forespørgsel

Læs mere om vilkår og betingelser for dit køb i vores handelsbetingelser.

Har du spørgsmål?

Send os en besked, så vender vi hurtigt tilbage

Nordic Parenting

Nordic Parenting er specialiseret i børn og familier. Virksomheden er stiftet af Sofie Münster som ramme for formidling af viden og værktøjer, der forbedrer kontakten mellem børn og forældre. Vi driver en terapeutisk klinik i København, som er kernen i Sofies arbejde med familier. Vi udbyder kurser for både forældre og fagpersoner online, så alle kan være med, og holder foredrag, workshops og pædagogiske dage over hele landet. Vi har samlet alle vores ressourcer for professionelle under paraplyen NOPA Pro.

KOM I GANG GRATIS OG MED DET SAMME

Få et gratis mini-kursus om følelsesregulering med psykolog Sofie Münster og vores nyhedsbrev om psykologi og familier. 

Vælg udgave

Det er gratis og nemt at melde fra igen. Ved tilmelding accepterer du vores privatlivspolitik og at få tilbud fra os på mail.